Handelsbetingelser

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb på Uniquehome.dk skal du igennem 5 trin.

1. Find den/de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.

2. Indtast dine personlige oplysninger.

3. Vælg betalingsmåde og forsendelsesmåde.

4. Godkend vores Handelsbetingelser.

5. Tjek alle oplysninger er korrekte og godkend købet.

Bestilling og spørgsmål:

Hos Uniquehome.dk kan du bestille varer via vores webshop, hvor du finder diverse boligdekoration og møbler.

Hvis du har nogle spørgsmål til vores varer, levering m.v., er du meget velkommen til at kontakte os på mail: uniquehome@outlook.dk eller tlf.: +45 40105771, man – fre mellem kl. 10.00 – 16.00. 

Når du handler på Uniquehome.dk indgår alle aftaler på dansk.

Betaling:

Alle vores priser er inkl. moms og afgifter.

Vi modtager betaling med:

-  Mobilepay

– Dankort

– Visa

– Master card

– Visa electron

Der er ingen betalingsgebyrer når du handler hos Uniquehome.dk. Beløbet hæves først på din konto, når vi sender varen. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.

Reklamation:

Hos Uniquehome.dk yder vi 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du kan få varen ombyttet, repareret, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået pga. forkert brug, eller at skaden er pådraget efter kundens modtagelse.

Reklamationen skal ske inden for rimelig tid, efter du har opdaget manglen/fejlen ved varen.

Hvis reklamationen er berettiget refunderer vi rimelige fragtomkostninger ca. 49 kr. Det er vigtigt, at du kontakter os, inden du sender varen retur til os på tlf: +45 40105771 man – fre mellem kl. 10.00 – 16.00 eller på mail: uniquehome@outlook.dk

Varen skal sendes retur til adresse:
Unique Home ApS
Guldagervej 56
6710  Esbjerg V

Vigtigt når du sender varen retur til os!

Varen skal sendes retur i forsvarlig emballage, husk at få en kvittering for afsendelsen, så vi kan refundere dine fragtomkostninger.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Fragtskade:

Er det en fragtskade skal du gøre følgende:
- Tage billede af emballagen udvendig
- Billeder af varerne i orginal emballage
- Billeder af den/de skadede varer.

Dette skal ske senest 3 dage efter at du har modtaget pakken. (vi skal bruge det som dokumentation til GLS). Gives varen væk som gave, SKAL giver pakke varen ud og se om der er skader på varen, da skaden skal indberettes til os/gls senest 3 dage efter at køber har modtaget pakken. Hvis skaden ikke indberettes til os inden de 3  dage , refunderer vi ikke pengene for den ødelagte vare.

Fortrydelsesret: 

Hos Uniquehome.dk yder vi 14. dages fuld returret, fra den dag du modtager pakken, under forudsætning af, at varen er ubrugt og ubeskadiget, og leverandørens mærkater ikke er taget af varen. Er varen beskadiget ved modtagelsen tager vi ikke varen retur eller refunderer pengene.

Ønsker du at fortryde dig køb skal du kontakte os på mail: uniquehome@outlook.dk eller tlf: +45 40105771  man – fre mellem kl. 10.00 - 16.00.  Du kan IKKE fortryde dit køb ved blot, at nægte at modtage varen, uden at have kontaktet os først.

Returnering:

Du skal vedlægge en kopi af din faktura eller ordrebekræftelse. Din ordre skal sendes retur til os senest 14. dage efter du har modtaget den. Husk at varen skal sendes retur i forsvarlig emballage, og du har ansvaret for den, indtil vi modtager den. Ved fortrydelse skal du selv afholde fragtomkostninger.

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Tilbagebetaling:

Du får naturligvis, det beløb du har indbetalt til os tilbage. Har du fået fri fragt, så bortfalder dette dog og der vil blive fratrukket 49 kr., som er det beløb vi har haft i fragtomkostninger. Beløbet bliver overført til det kort, som du har betalt med, når vi har modtaget returvaren.

Hvis en pakke ikke afhentes i pakkeshop:

Når vi har afsendt en pakke, så er det ALTID købers ansvar at hente pakken inden 14 dage i pakkeshoppen. Hvis en pakke ikke afhentes i pakkeshop, så bliver pakken efterfølgende sendt retur til os, dette koster 49 kr. som betales af køber. Vil  en kunde have pakken afsendt endnu engang, skal køber selv betale 49 kr. plus de 49 kr. som det kostede at få pakken sendt retur til os. Hvis kunden derimod ønsker at  fortryde købet, så skal køber betale de 49 kr. som det har kostet at få gls til at sende pakken retur til os.Har kunden fået fri fragt, så bortfalder den fri fragt og køber skal betale 49 kr. som er de fragt/forsendelsesomkostninger vi har haft ved at afsende pakken til pakkeshop. Der vil blive pålagt et ekspeditionsgebyr på 65 kr. (omhandler udgifter til pakning og returhåntering af varerne samt administration)

Levering:

Vi afsender din ordre inden for 1 – 3 hverdage efter bestillingen er modtaget. (Vi tager forbehold for evt. forsinkelser ved transportør). Der må forventes længere leveringstid i sommerferien.

Ved nogle varer f.eks møbler vil leveringstiden være længere og fragtprisen højere, men dette fremgår tydeligt af varebeskrivelsen.

Persondatapolitik og sikkerhed:

I forbindelse med dit køb hos Uniquehome.dk registrerer vi følgende oplysninger:

Fulde navn

Adresse.

E – mail adresse.

Disse oplysninger registrerer vi med det formål, at kunne levere varen til dig. Unique Home ApS garanterer at disse personoplysninger ikke videregives til tredjepart. Oplysningerne gemmes i 5 år, hvorefter de slettes.

Du har altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen, og ret til at få indsigt i hvilke oplysninger vi har registreret (ifølge persondataloven). I forbindelse hermed, ret henvendelse til Unique Home ApS på email: uniquehome@outlook.dk eller tlf: +45 40105771 man – fre mellem kl 10.00 – 16.00.